środa, 4 grudnia 2013

LIEBSTER BLOG AWARD

Na wstępie dziękuję za wszystkie nominacje ;3 Jeśli o kimś zapomniałam, albo przy jednych pytaniach dałam nie ten link co trzeba (ostatnio jestem jakaś roztrzepana) to od razu przepraszam, i proszę żeby taka osoba się upomniała ;) A nowa notka pojawi się wkrótce.


1.Zostałam nominowana przez Lilkę   STĄD i STĄD;D
Pytania:
1.Ile rozdziałów przewidujesz/chciałabyś mieć na swoim blogu?
2. Gdybyś mógł/mogła spełnić swoje 3 najskrytsze marzenia, jakie to by były?
3. Co zachęciło Cię do napisania bloga?
4. Ktoś Cię w tym wspiera?
5. Masz wybór: szczęście bliskich, Twoje nieszczęście lub szczęście Twoje, nieszczęście bliskich. Co wybierasz?
6. Ulubiony przedmiot w Hogwarcie?
7.Gdybyś mogła/mógł spędzić jeden dzień z wybranymi postaciami "Harryego Pottera", jakie by to były?
8. Jesteś wrażliwa/y, czy raczej twardo stąpasz po ziemi?
9. Co robisz w czasie wolnym?
10. Co myślisz o sobie?

Odpowiedzi:
1.Co najmniej 50 ;) Ale to minimum ;D
2.SPOTKAĆ LOGANA LERMANA, JENIFFER LAWRANCE, SAMA CLAFINA, JOSHA HUTCHERSONA ! Boszeeee orgasm *.* A poza tym to zamieszkać w NY i pojechać na koncert Imagine Dragons <3
3.Właściwie to moja przyjaciółka. Co prawda nie namawiała mnie do tego, ale tak naprawdę to dzięki niej zaczęłam czytać książki i pisać opowiadania ;3
4.Hm.. raczej nie.
5.Szczęście bliskich, moje nieszczęście.
6.OPCM i zaklęcia <33
7.Huncwoci wraz z Lily i Dorcas ;*
8.To zależy.
9.Słucham muzyki, czytam książki i blogi, piszę, oglądam filmy itd.
10.Zależy w jakim sensie :D


2.Zostałam nominowana przez Dorcas Meadowes z KLIKNIJ TUTAJ  :

Pytania:
1. Jak masz na imię?
2. Co sądzisz o moim blogu?
3. Jaki jest twój ulubiony kolor?
4. Jeśli mogłabyś wybrać jakikolwiek magiczny przedmiot jaki byś wybrała?
5. Ulubione zaklęcie?
6. Ulubiona postać lub postaci z Harrego Pottera?
7. Jakiej słuchasz muzyki?
8. Jaki masz cel w życiu?
9. Dlaczego zaczęłaś pisać?
10. Gdybyś mogła uratować jedną postać z Harrego Pottera, która by to była?

Odpowiedzi:
1.Ohydnie, Agnieszka. Ale wszyscy mówią na mnie Aga.
2.Cudo *.*
3.Zieloony <3
4.Różdżka albo miotła ;>
5.Nie zastanawiałam się nad tym ;o
6.Huncwoci oprócz Petera, Lily i Dorcas <3
7.Nie mam ulubionej ;D Wszystkiego po trochę ;D
8.Zamieszkać w NY <3
9.A jakoś tak ;D
10.O boooże najlepiej to Syriusza, Jamesa, Remusa, Dorcas i Lily, ale jak to musi być jedna, to cóż... Syriusz, wreszcie bym go miała tylko dla siebie, TYLKO DLA SIEBIE <3

3.Zostałam nominowana przez Gabrysię M. z  TUTAJ

Pytania:
1.Co sprawiło, że zaczęłaś pisać tę historię?
2.Co lubisz najbardziej w swoim opowiadaniu?
3. Od kiedy lubisz HP?
4.Co wolisz gitarę czy fortepian?
5.Ile miałaś lat kiedy postanowiłaś zacząć pisać?
6.Najfajniejsze wspomnienie związane z książkami?
7.Co o sobie myślisz?
8.Co chcesz robić w przyszłości?
9.Siebie uważasz za marzycielkę, realistkę czy pesymistkę?
10. Najsolidniejsze postanowienie związane z blogiem?

Odpowiedzi:
1.Czytałam wiele ciekawych blogów o tej tematyce i jakoś tak postanowiłam stworzyć własną wersję tej historii ;)
2.Chyba jeszcze za wcześnie żebym to stwierdziła ;)
3.W pierwszej klasie podstawówki przeczytałam pierwszą część <3
4.Trudne pytanie ;D
5.Nie powiem, ale bardzo, bardzo dawno temu i dopiero pół roku temu postanowiłam założyć bloga ;)
6.Nie za bardzo rrozumiem o co w tym pytaniu chodzi, ale najciekawsze książki jakie przeczytałam to cała saga HP, Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy, Olimpijscy Herosi i Igrzyska Śmierci <3
7.Myślę, że jestem molem książkowym ;>
8.Chcę mieszkać w NY z moimi wszystkimi mężami i dwójką dzieci oraz chcę być lekarzem *.*
9.To 2ależy w jakiej sytuacji ;) Ale raczej marzycielka i realistka (c0 się raczej ze sb gryzie).
10.BĘDĘ PISAĆ DŁUŻSZE ROZDZIAŁY!!!


Blogi nominowane przeze mnie ;)
4.A&J
(Wiem że powinno być 9 nominacji, ale naprawdę nie miałam pomysłu kogo jeszcze za nominować ;) )

Pytania do was:
1.Największe postanowienie dotyczące twojego bloga ?
2.Czy ktoś z twojej rodziny wie, że piszesz bloga ?
3.Ulub. Kolor ?
4.Ulubiony paring w twoim opowiadaniu ?
5.Najśmieszniejsza postać w twoim opowiadaniu ?
6.Najpoważniejsza postać w twoim opowiadaniu ?
7.Czy twoja najbliższa przyjaciółka/przyjaciel wspiera cię w pisaniu bloga ?
8.Skąd w ogóle pomysł na jego pisanie ?
9.Co ci się nie podoba w twoim blogu (jeżeli coś takiego istnieje) ?
10.Masz jakieś zwierze ? Jak tak to jakie ?





2 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo. Jeśli się nie obrazisz dołączę odpowiedzi na twoje pytania do poprzedniej nominacji

    OdpowiedzUsuń