czwartek, 25 września 2014

ZAWIESZAM

Przeczytajcie ten post do końca, proszę.

 Czuję się okropnie, przez to jak zaniedbałam tego bloga. Za każdym razem jak tu zaglądałam, lub choćby pomyślałam o tym blogu, miałam ogromne wyrzuty sumienia. Już się nawet nie chcę tłumaczyć, ale chcę tylko powiedzieć, że chyba nie byłam jeszcze gotowa na pisanie bloga, poświęcanie tyle czasu i muszę powiedzieć szczerze, że gdybym mogła się cofnąć w czasie pozmieniałabym mnóstwo rzeczy, gdyż nie zgadzają się one z moimi pomysłami na następne rozdziały. Nie przemyślałam tego wszystkiego do końca i strasznie tego żałuję.

Ale dość tego narzekania, czas na pozytywy.

Nie skończyłam z pisaniem. Będę kontynuować tę historię. ale raczej nie pod tym tytułem, linkiem, czy nawet nazwą użytkownika. Założę nowego bloga, będę spędzać nad nim więcej czasu, już mam nawet pomysł na wiele wydarzeń. Będzie to oczywiście blog o tej samej tematyce.
Jednak nie mam zamiaru zakładać go w tym momencie. Chcę mieć trochę czasu na napisanie przynajmniej kilku  następnych notek, Dopracowanie szczegółów co do fabuły, etc. Będę starała się dodawać notki w równych odstępach czasowych, np. raz w tygodniu, np. w soboty.

Nie martwcie się, gdy wreszcie postanowię założyć nowego bloga, umieszczę tu informację na ten temat. więc czasem zajrzyjcie tu, bo może nawet czasem, kiedy nie będę miała nic do roboty, dodam tu jakąś notkę, niekoniecznie będącą kontynuacją tej historii, ale np. jakąś świąteczną :)

Jeżeli dotrwałaś/dotrwałeś do końca tego posta, to szacun :D

 
                                                                          Booksa

1 komentarz:

  1. Mimo iż minęło bardzo dużo czasu chciałabym się zapytać : Poprowadzisz jeszcze tego bloga ? Bardzo mi się spodobał i z chęcią poczytałabym twoje wpisy.
    Pozdrawiam i czekam <3

    OdpowiedzUsuń